Afectats per l'ERO d'RTVV

COM VOLS COL·LABORAR?

Donatius mitjançant transferència bancària

PLATAFORMA MILDENOU
N. Compte: 3159 0050 45 2291620827 (Caixa Popular)
Observacions
Please wait...

PROTECCIÓ DE DADES
Des de la Plataforma d’Afectats i Afectades per l’ERO d’RTVV, en compliment d’allò establert en la Llei orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que les dades personals que ens proporcione seran incorporades a un fitxer automatitzat de la Plataforma d’Afectats i Afectades per l’ERO d’RTVV, que com a responsable del fitxer els tractarà amb la fi de tramitar la seua alta, permetre l’exercici dels seus drets i deures, gestionar la seua participació i oferir-li informació sobre les nostres activitats, ja siga per correu ordinari, electrónic, sms o un altre mitjà de comunicació equivalent. Així mateix, l’informem que podrà exercitar els drets que l’assisteixen d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició al tractament de la informació que el concernesca dirigint un escrit al correu electrònic afectatsERORTVV@gmail.com acompanyat de fotocòpia del document que acredite la seua identitat.
Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Youtube